2015. május 21., csütörtök

Írói utószó

Huhh .... Hát én nem is tudom , hogy hol kezdjem ezt az egészet . Itt ülök a szobámban és hallgatom  a kedvenc Taylor Swift számomat ...... Jó , ez nem ide tartozik . Szóval.... én drága kedves olvasóim. Nem létezik szó arra , hogy mennyire köszönök nektek mindent. Ott voltatok nekem jóban rosszban és a ti segítségetekkel eljutottam idáig. Sosem gondoltam volna ,hogy lesz egy befejezett blogom. Amint tudjátok ez az első blogom . 2014. november 25. óta   24  olvasó kattintott a " Feliratkozás a webhelyre " gombocskára , amiért kimondhatatlanul hálás vagyok .  16, 879 oldalmegjelenítésre tettem szert , 108 megjegyzésre , 20 facebook-csoportos tagra , 3 díjra.

Talán egy idegennek első látásra nem tűnik soknak , de nekem rengeteget jelent , hiszen tudom , hogy ez nem a legigényesebb blog , de imádok írni és tudjátok mi a mondás : "Először egyszerűen írunk és rosszul. Aztán bonyolultan és rosszul. Majd bonyolultan és jól. Végül egyszerűen és jól."
Még van amit fejlődjek. És tudom , hogy semmi sem lehetetlen , még az sem , hogy egyszerűen írjak és jól. Köszönöm a sok támogatást , hogy vettétek a fáradságot és rákattintottatok a blogom linkjére . Igazából mindent köszönök.


Persze nem hagyom abba az írást. Egy sokkal összeszedettebb történetet kezdtem el írni.


"Mindenki vágyik a szabadságra. Arra, hogy a saját lábán álljon, hogy maga irányítsa az életét. Melissa úgy érzi magát, mint egy kalitkába zárt kismadár, egészen addig, míg be nem költözik az egyetem kollégiumába. Ott a szobatársa személyében jó barátnőre lel, és úgy érzi végre lassan minden a helyére kerül. Ám alig telik el két hét, és egy baleset folytán az egyetem kollégiuma leég, és a lányoknak új szállás után kell nézniük. Szerencsére Bell bátyja Ash, és a legjobb barátja Zayn felajánlják, hogy lakjanak nála, és a lányok örömmel elfogadják. Ám a két fiú nagy titkokat rejtenek. Melissa szoros barátságot alakít ki Zaynnel, és egy idő után elválaszthatatlanok lesznek. Ám mindannyian ismerik a mondást: A barátságtól a szerelmet csak egy lépés választja el."
-fülszöveg : Sayaa Badrick

Trailer:

- Barby



És most eljött a búcsú ideje. Úr Isten ! Nem gondoltam volna , hogy ez ilyen nehéz. Kiírni , hogy vége. Hogy nincs többé. Még egyszer mindent köszönök.
Millió puszi : Timi
Szeretlek titeket.



A " A végzet ajándéka " című blognak hivatalosan is elérkezett a VÉGE. A blog ezennel BEFEJEZETT

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó blog!! Örülök hogy ilyet olvashattam :D Már a másik is megtetszett remélem hamarosan azt is folytatod :D Ügyesen megszerkesztett jó történet!!! Gratulálok hozzá!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Természetesen a másikat is folytatom. Hamarosan jön is az új rész.

      Törlés
  2. Fantasztikus volt, imádtam ❤👌

    VálaszTörlés