2015. január 12., hétfő

1. díj

         



                      Köszönöm az első díjamat Évinek , a "The hapiness too" című blog írónőjének.
                                                                   Ajánlom mindenkinek.
                                                                       


                                                                        Szabályok:

                                                              - Írj 10 dolgot magadról
                                                              -Válaszolj 10 kérdésére
                                                              - Tegyél fel 10 kérdést
                                                              - Küld tovább
                                                              - Íratkozz fel a küldött blogjára


10 dolog magamról :

- Göndör a hajam  , amit tiszta szívemből utálok , emiatt többször kivasalom.
- Imádom a 5sos-t , a Green Day-t , a One direction-t és a Beatlest (egyedül vagyok a családban , aki bírja a zenéjüket , ennek nem értem az okát ).
- A matek a legnagyobb ellenségem , az agyam egyszerűen képtelen felfogni.
- Sorozat mániás vagyok ( Glee , The  vampire diaries , the Carrie diaries , pretty little liars )
- Imádok olvasni , rengeteg könyvet elolvastam már , a kedvenceim : The mortal instruments , Csitt,csitt , Luxen sorozat , Abbi Glines sea breeze sorozata , twilight , Leiner Laura összes könyve és sok más
- Nagyon szeretek rajzolni , sokan is mondták , hogy tehetséges vagyok
- Kedvenc elfoglaltságom az olvasás , a nettezés , az írás , a filmek  vagy sorozatok nézése , a zenehallgatás és persze az alvás
- I Love Nutella
- Az idegenek számára csendes vagyok és jó "kislány" , a barátaim számára totál idióta :-D
- Miközben ezt írtam almát ettem és 5sos-t hallgattam <3


10 kérdésre a válasz


-Fizika vagy kémia?
        - Kémia ( csak azért , mert jól hangzik a " kémia van köztünk" mondás :-D , másképp egyik sem )
-Melyik zene inspirál a legjobban?
         - Minden 5sos szám.
-Van olyan, akiért tűzbe mennél?
        - Igen
-Ha igen, ki?
         - A szüleim , habár  rengeteget veszekednek velem ,  én szeretem őket
-Melyik szuper erőt választanád, gondolatolvasás vagy repülés?
        - Gondolatolvasás , jó lenne tudni , hogy mit gondólnak rólam az emberek.
-Mennyire veszed komolyan az életet?
         - Szerintem eléggé komolyan veszem , minden eggyes percet próbálok kiélvezni.
-Melyik az az étel, amihez nincs az a pénz, hogy megedd?
        - Bármi , amiben gomba vagy vanília van , és a csiga.
-Mennyire vagy pozitív beállítottságú? 
        - Csak ritkán vagyok negatív beállítottságú , legtöbbször pozitivan gondolkodom.
-Inkább a régebbi zenéket szereted, vagy a mai dalok hoznak lázba?
       - Mind a kettőt szeretem.
-Melyik filmbe mennél színésznek?
        - A csontvárosba. Szívesen megcsókolnám Jamie Campbell Bower-t . :-D


10 kérdés

- Melyik lenne az a 3 dolog , amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre ?
- Filmek vagy sorozatok ?
-Kedvenc zenéd ?
-A szüleid tudják , hogy blogot írsz ?
-Van kedvenc könyved ? Melyik ?
-  Hogy hívják az első blogodat ?
- Mennyire szereted a matekot 10/?   ?
- Szereted a The  vampire diaries-t  ?
- Ha igen akkor Damon vagy Stefan?






2 megjegyzés: